2011. december 20., kedd

"Mézeskalács"


Ezelőtt még sosem készítettem filcből semmit, de azt hiszem, hogy nagyon megtetszett ez az anyag, és gyakrabban fogok vele dolgozni.
Egy kedves barátom kérésére készült el az első filc mű, egy mézeskalács hintaló (2. kép), a lányának karácsonyi ajándékba. Örömmel vállaltam ezt a feladatot, és nagyon élveztem a munka minden percét. Fehér csipkével, és fehér kása gyöngyökkel díszítettem. Majd annyira belejöttem a mézeskalács "sütésbe", hogy varrtam még párat, és játékot hirdettem a Facebook oldalamon (3. kép). A hintaló kivételével mindet szegfűszeggel töltöttem meg, és így még az illata is ünnepi hangulatot áraszt. Szintén kérésre készült két hintaló két pici lánynak, és meglepetésként még két illatos szívecske is (1. kép).

Egyenlőre nem tervezek több mézeskalácsot, de jövőre belevetem magam a nagy karácsonyi "sütésbe". :)

4 megjegyzés:

  1. Most akadtam véletlenül a kép alapján ide,ilyen pofátlanul még senki nem másolta le a termékemet,és próbálta sajátjaként el(ő)adni! Egy cseppet sem szégyelled magad? ( MESKA - Pannacucca boltja )

    VálaszTörlés
  2. Kedves Pannacucca!

    Sajnálom, ha kellemetlenséget okoztam Neked! Én egy szóval sem állítottam, hogy saját ötletet valósítottam meg. Egy nagyon kedves barátom küldött egy képet, és megkért, hogy ha tudok, készítsek neki ugyanolyat. Így készült a hintaló. Ajándékba. Soha nem adtam el belőle egy darabot sem. A többi mézeskalács figura viszont saját terv, és saját ötlet. Ezen a blogon pedig csak megmutattam, hogy mi mindent készítettem már. Nem állt szándékomban másolva hasznot szerezni magamnak. Sajnálom még egyszer, hogy kellemetlenséget okoztam. Remélem, nem marad benned rossz érzés irányomban!
    Legyen szép napod!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Roni,

      sajnálom, hogy elragadtattam magam, át nem gondoltan nyers voltam és bántó, megkövetlek!
      Most már hiába is írnám, hogy ez nem jellemző rám. Nem keresek mentséget, még az se lehetne az, hogy tegnap Te voltál a kb. 10.,akibe hasonlóan belefutottam a google képei közt tallózva.
      Kérlek, Te se haragudj rám ( nagyon ) :-) !
      Legyen szép a hétvégéd is, üdv:
      Panna

      Törlés
    2. Kedves Panna!

      Örülök, hogy nem haragszol, és boldog vagyok, hogy tisztáztuk ezt a dolgot :) Én egyáltalán nem haragszom, elképzelhető, hogy én is hasonlóan reagáltam volna egy ilyen helyzetben.
      Sok ihletet, és még több alkotókedvet kívánok Neked, hogy újabb csodás dolgokat készíthess! :)
      Minden jót:

      Roni

      Törlés