2011. december 9., péntek

Az én meglepetéseim a Kreatív lányoktól :)

Október végén eszembe jutott, hogy milyen jó lenne azt a karácsonyi játékot játszani, amit még iskolában, hogy kihúztuk egymás nevét, és megajándékoztuk egymást. Felvetettem ezt a Facebookon működő kreatív csoportban is, ahol egytől egyig olyan alkotók vannak, akik csodaszép munkájukkal megörvendeztetik az embereket. A lányok benne voltak a játékban, és elkezdtem megszervezni. Természetesen én nem játszottam, mert az nem lett volna igazságos. A meglepiket a december 5-i héten, azaz ezen a héten kellett postázni, hogy még karácsony előtt odaérjen mindenkihez.
Nem is számítottam rá, de múlt héten csengetett a postás, és hozott egy csomagot az egyik kedves alkotótól. A meglepetéstől sírva fakadtam, és nem tudtam, hogy mivel érdemeltem én ezt ki, de nagyon jól esett! Sok minden volt a csomagban, tartós élelmiszer, édesség, és egy gyönyörű mikulás csizma, és egy karácsonyi dísz. Nagyon meghatódtam! De ezzel még nem ért véget a csoda, mert kedden még érkezett 5 csomag, telis tele meglepetéssel
nekem, és a kisfiamnak. Hihetetlenül megérintett engem drága kreatív barátaim szeretete, ami bele volt zárva azokba a csomagokba, és mikor kibontottam egyszerre megtöltötték az egész lakást, beköltözve a szívünkbe! Az igazság az, hogy a kisfiamnak készítek rongyszőnyeget a szobájába, de miután elfogyott az anyag a lányok felajánlották, hogy küldenek nekem, de arra a sok mindenre, ami az anyagok mellé volt csomagolva, nem számítottam! De még mindig nem ért véget, mert azóta két újabb csomagot is kaptam, szintén sok-sok meglepetéssel! Lányok nem tudom, hogyan köszönhetném meg nektek a határtalan szeretetet, amit adtatok nekem!!! Nagyon a szívemhez nőttetek! Szeretlek benneteket!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése